امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۴۸ ق.ظ

شازده‌جان! با اجازه‌ی صاحب‌ش آن عکسی که ازت در ستونِ معرفیِ نفرات برتر مسابقات خیاطی محلات در روزنامه‌ی اطلاعاتِ دو روز پیش چاپ شده‌بود را بریدم و قاب کردم و زدم به دیوار اتاق‌م. درست است که اندازه‌اش کوچک بود، ولی مهم این است که عظمت‌ش برای من به اندازه‌ی کل دنیاست. گفتم این چند کلمه را بنویسم تا هم تبریکی برگِ‌سبزگونه باشد از جانب این درویش و هم این را بگویم که یک‌موقع خیال مکن عکس تو را به دیوارهای اتاق زده‌ام؛ این دیوارهای اتاق‌اند که همگی ایستاده‌اند برای نگه‌داشتنِ عکس تو! باور کن...
پی‌نوشت: این عکس هم تزئینی‌ست شازده. صرفن به‌دلیل شباهت اسم‌تان ازش استفاده کردم؛ وگرنه شازده‌ی ما کجا و شازده‌ی کوچولوی آن‌ها کجا!

 

+ این‌جا را هم ببینید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۸
امید ظریفی

نظرات (۱)

۱۸ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۰۶ خورشید ‌‌‌
معرکه :)))
پاسخ:
خواهش می‌کنم (-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">