امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ق.ظ

pi or no

توی این سال‌ها کارهای زیادی انجام دادم. جاهای زیادی رفتم. آدم‌های زیادی رو دیدم. احساسات مختلفی رو تجربه کردم و خلاصه تجربه‌های متفاوتی کسب کردم. یکی از خوبی‌های گشت‌وگذار توی این دنیا و سر و کله زدن با آدم‌ها اینه که می‌فهمی چه‌قدر ناقصی و چه‌قدر جا برای پیشرفت داری. اما بعضی موقع‌ها این‌قدر کمبودِ یه موضوعِ خاص رو توی وجودت حس می‌کنی که دیگه این حس تبدیل میشه به حسرت؛ که دیگه هر موقع یادش می‌افتی به خودت می‌گی ای کاش به هر قیمتی بود، فلان‌روز فلان‌کار رو انجام می‌دادم. یه مدت خیلی روی این موضوع فکر کردم تا بتونم حسرت‌هام رو جمع کنم و ببینم که چند چندم با خودم. تونستم یه 4-5 تایی رو که از بقیه برام مهم‌تر بودن جدا کنم. از بین‌شون 3 مورد هست که قابل گفتنه و تا حالا هم به دلم موندن و روزبه‌روز هم دارن تشدید میش. یادگیری پیانو، یادگیری یه سری کارهای فنی و خوندن کتاب‌های 2-3 نفر. مورد آخر رو تقریبن مطمئنم که گرچه دیر و زود داره ولی سوخت‌وسوز نداره؛ ولی خب چه به‌تر که زودتر! مورد دوم رو هم هم‌چنان میشه بهش امیدوار بود، ولی مورد اول حداقل فعلن در نظرم خیلی دوره ازم. هرچند دانشگاه کلاس‌های موسیقی زیادی داره، ولی فکر می‌کنم به خاطر خواب‌گاهی بودن و مشکلاتی از این دست، اگه الآن شروع کنم خیلی موفق نخواهم بود و شاید حتا زده بشم. خلاصه که در کنار شنا و تیراندازی و اسب‌سواری که ان‌شاءالله همه به کودکان‌مون می‌آموزیم، خوبه که موسیقی رو هم بگنجونیم! (-:

 

پ.ن1:

- فرزندم، حاضر شو بریم.

+ اَبَ، اَبَ، اببببَ.

- نه نمیشه که! موسیقی مفیده برات.

+ اَبَ، اَبَ، ابببببببَ.

- دارم میگم حاضر شو! (با عصبانیت بچه‌ی یک ساله را از داخل کالسکه بلند می‌کند و به کلاس موسیقی می‌برد! :-| )

پ.ن2: ویدئوی زیر رو به هیچ عنوان از دست ندید!

دریافت - 34.9 مگابایت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
امید ظریفی

نظرات (۱)

یادگیری ساز حسرت همه ی ماست ولی خب مدرسه ها که ندارن و اکثر خانواده های زمان ما بخاطر فرهنگ غلط هزینه کردن در این مورد رو دور ریختن پول میدونستن. از بچگی همیشه آرزو میکردم اولین درآمد زایی هایی که تو زندگیم کنم میرم باهاش درام و بعدش ویالون میخرم.🙏 و هنوز هم روی تصمیمم هستم.
پ ن 1 :خوندن کتاب های 2_ 3 نفر یعنی خوندن تمان آثار 2 _3 تا نویسنده؟؟؟؟
پ ن 2 : ای کاش زودتر مینوشتی این مطلب رو. فردا تا 6 اردیبهشت لودویکو ایناودی رو آوردن ایران قراره اجرا داشته باشه. اگه نمیشناسیش فقط دوتا آهنگ Una Mattina و Nuvole Bianche رو گوش بدی تا به عزمت این پیانیست پی ببری.
پ ن 3 : امیدوارم میان ترمارو ترکونده باشی و واسه ترم به خاک و خون بکشی
پ ن 4 : امروز تولدمه تولدم مبارک😂
پاسخ:
دقیقن. جای موسیقی توی مدارس خیلی خالیه.
1. بلی.
2. دیده بودم تبلیغش رو. اما به دو دلیل خیلی مشتاق نبودم: خیلی از موسیقی سر در نمیارم هنوز و بلیتش هم گرون بود (-:
3. ممنون. شما نیز هم!
4. بسی مبارک باشه آقا (-; ایشالا کیک رو دادید هدیه رو میدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">