امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۱ ب.ظ

مائوپرتیوس

یک. امروز، که آخرین روز کلاس‌های این ترم بود، یه ارائه‌ی کوتاه داشتم که این‌طوری شروع‌ش کردم: می‌خوام داستان رو از 303 سال و 30 روز قبل از تولد خودم شروع کنم! (-: یعنی 9 ژوئن 1696. روزی که جان برنولی یه نامه نوشت به لایب‌نیتز و توش ... !

دو. قرار بود با علی [محمدحسین] مشترکن ارائه بدیم. صبح زنگ زد و گفت از دیشب مریض احوال‌م و نمی‌تونم بیام. من هم برای زنده نگه داشتنِ نام‌ش، قبل از ارائه، صفحه‌ی اول پاورپوینت رو به این صورت تغییر دادم! (-:

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۸
امید ظریفی

نظرات (۳)

۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۶ خورشید ‌‌‌
این رو بعدا همه‌جا به عنوان آغاز درخشان مثال می‌زنم :))
پاسخ:
لطف دارید! (-:
کلا خلاقیتت خیلی خوبه
این حرکت مریضه هم خیلی جالب بود
پاسخ:
بسی مخلص‌م (-:
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۰۷:۰۵ چارلی ‌‌‌
چقدر دلم خواست که اسپیس رو بزنم و اسلایدهای بعدی رو ببینم.
مطمئنم که ارائه ی خیلی خوبی بوده :)
پاسخ:
توانایی فرستادن‌ش برات رو دارم، اما بدون توضیحات خیلی خام‌ه و فکر نکنم مفید واقع بشه.
+ لطف داری (-: ان‌شاءالله که خوب بوده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">