امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۰۵ ب.ظ

اِنتَخَبَ، یَنتَخِبُ، اِنتخاب واحد!

 

مستی نه از پیاله، نه از خُم شروع شد

از انتخاب واحدِ ترم سوم شروع شد

 

edu خیره شد به من و من به edu

آن‌قدر خیره شد که توهم شروع شد

 

دولت، ذره‌بین به تماشای من گرفت

پنداشت از «الک‌مغ»ست که تورم شروع شد

 

وقتی نسیمِ آهِ من از «جبرِ 1» گذشت

بی‌تابیِ بقیه‌یِ مردم شروع شد

 

از فالِ موسِ خود چه بگویم؟ که ماجرا

از کلیک هزار و صد و شصتم شروع شد

 

با سه واحد توبه کردم و پایان گرفت کار

تا آمد بخوابد این تلاطم... شروع شد! ترم جدید منظورمه (-:

 

 

پی‌نوشت 1: به وقتِ روزِ انتخاب واحدِ ترمِ پیشِ رو!

پی‌نوشت 2: «edu» همان سیستم انتخاب واحدمان است، «الک‌مغ» هم همان الکترومغناطیسِ انسان‌های خسته، «جبر 1» هم که توضیح نمی‌خواهد.

پی‌نوشت 3: نقیضه‌ی درب‌وداغانی بود بر غزلی از فاضل نظری، با مطلعِ

«مستی نه از پیاله، نه از خُم شروع شد / از جاده‌ی سه‌شنبه شب قم شروع شد»

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
امید ظریفی

نظرات (۶)

انتخاب واحد بزرگترین مصیبت دانشگاهه واقعا :((
پاسخ:
عجیب داستانی داریم با edu و آموزش و بقیه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.
**** **** **************
پاسخ:
گفتم تایید کنم، که نظرتون باشه این‌جا، که بودن‌ش بد نیست!
اصلا مرگ به edu :/
آموزش ما که انقدر خسته است که نگو و نپرس :)) دانشجو میبینه جیغ میزنه در میره :/
پاسخ:
احسنت! ارور می‌ده که: درس مورد نظر در دانش‌گاه موجود نمی‌باشد! :-/
آموزش ما هم که ... ! (-:
موفق باشید (((:
پاسخ:
ممنون!
موفق باشید :)
پاسخ:
ممنون (-:
۲۳ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۲۷ خورشید ‌‌‌
خیلی باحاله. :))
پاسخ:
خواهش می‌کنم (-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">