امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ب.ظ

آگه‌اَی!

به وسیله‌ی پوستر، توی یه صفحه‌ی نسبتن پربیننده‌ی همون برنامه‌ی اشتراک‌گذاری نقش و نگار تبلیغ کرده بود که: دوره‌ی بهمان، آخرین دوره‌ تا n ماهِ دیگه، با تدریسِ فوق‌العاده‌ی فلانی، همراه با اعطای مدرک بین‌المللی، فقط 3 نفر تا تکمیل ظرفیت. با خودم گفتم از دو حالت خارج نیست:

یک. این جمله‌ی «فقط 3 نفر تا تکمیل ظرفیت» برای بازارگرمی باشه و دروغ، که ما را با کذاب و دروغ‌پرداز کاری نیست.

دو. این جمله‌ی «فقط 3 نفر تا تکمیل ظرفیت» راست باشه، که خب دوره‌ای که برای 3 نفرِ ته‌مونده‌ش لازم دیده که پوستر طراحی کنه و کلی پولِ تبلیغ بده، حتمن کلن 4 نفر ظرفیت داشته! والا...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۴
امید ظریفی

نظرات (۲)

یاد این کانالای تلگرامی افتادم که تبلیغ می کنن و زیرش می نویسن بدو تا پر نشده. کانال پر میشه مگه آخه :||
پاسخ:
دونالد ترامپ هستم، با بنجامین فرانکلین دعوام شده، گفتم یه کانال بزنم و توش آب حوض خالی کنم تا همه بفهمن من انسان کتاب‌خونی‌ام. اگه جمعیت نهنگ‌های دنیا برات مهمه سریع عضو شو تا مامورهای CIA نیومدن! :-| 
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۳ آسـوکـآ آآ
والا به خدا :|
مردم چه کارا می کنن :|
پاسخ:
چیزی که من نمی‌تونم درک کنم اینه که به هر حال این‌جور چیزها روی بعضی تاثیر داره که ادامه پیدا کرده دیگه! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">