امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۴۷ ب.ظ

زمزمه‌ای باش میان همهمه‌ها...

دریافت - 9.21 مگابایت

 

از زمزمه دل‌تنگیم، از همهمه بی‌زاریم

نه طاقت خاموشی، نه تاب سخن داریم

 

آوارِ پریشانی‌ست، رو سوی چه بگریزیم؟

هنگامه‌ی حیرانی‌ست، خود را به که بسپاریم؟

 

تشویشِ هزار «آیا»، وسواسِ هزار «اما»

کوریم و نمی‌بینیم، ورنه همه بیماریم

 

دوران شکوه باغ از خاطرمان رفته‌ست

امروز که صف‌درصف خشکیده و بی‌باریم

 

دردا که هدر دادیم آن ذات گرامی را

تیغ‌یم و نمی‌بریم، ابریم و نمی‌باریم

 

ما خویش ندانستیم بیداری‌مان از خواب

گفتند که بیدارید؟ گفتیم که بیداریم!

 

من راه تو را بسته، تو راه مرا بسته

امید رهایی نیست، وقتی همه دیواریم

 

 

شعر، از حسین منزوی

خوانش، به وقتِ نزدیکی‌های میان‌ترم ریاضی 2!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۱
امید ظریفی

نظرات (۳)

۲۵ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۱۴ گرافیست ارشد
به به ، بسیار عالی استاد ظریفی ..
ابیات بسیار زیبایی بود ، سپاس .
پاسخ:
خواهش می‌کنم.

+ استاد نیستم!
۲۷ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۳۱ گرافیست ارشد
سپاس ، دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید عالیجناب ظریفی ..
ببخشید من میگم عالیجناب ، کلا استاد و عالیجناب رو عادت دارم :)
پاسخ:
من میگم نگید استاد، بدترش میکنید :-|
۳۰ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۸ گرافیست ارشد
خخخ چشم :) 🌹
پاسخ:
بی‌بلا (-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">