امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

مرحله 1 نجوم

سلام...

بپردازیم به مرحله 1 نجوم امسال. خیلی حرف برای گفتن ندارم ولی در کل از آزمون های سال های اخیر آسونتر بود. اینقدر که من که از بعد از مرحله 2 پارسال چیزی نجوم نخونده بودم و به نوعی میشه گفت شب و روز امتحانی مطالب رو دوره کردم (یعنی دیشب و امروز صبح!) به مشکل خاصی بر نخوردم؛ و باز هم اینقدر که چند تا از سوال هارو حال نکردم حل کنم و نیم ساعت زودتر از سر جلسه بلند شدم! (البته در کل 3 نفر بودیم که من نفر آخر بلند شدم!) -بعلاوه اینکه برگه سوالات رو ازمون گرفتن. (چرا؟!)- اما در کل میشه گفت که چند تا سوال خوب و روتین هم داشت. همچنین اشتباهات تایپیش هم زیاد بود. از علامت سوال آخر سوال ها نذاشتن تا روی پاسخ برگمون که نوشته شده بود دواردهمین المپیاد نجوم و اخترفیزیک! نکته جالب آزمون هم این بود که با ربط و بی ربط برای بیشتره سوال ها یه عکس گذاشته بودن.
اما در کل نمیدونم چرا کمیته نجوم جو گیره؟! (: تقریبن کمتر مرحله یکی دیدم که سوالاتش با یه نسبت خوب بین مباحث مختلف پخش شده باشه. مثلن همین امسال نجوم کروی فقط یه سوال بود و کیهان شناسی هم در حد یکی دو تا...

بعد از آزمون هم همراه با محمدصدرا حیدری، المپیاد نجومیِ دومیِ مدرسمون که از امیدهای مدالمونه، تصمیم گرفتیم بریم شام بخوریم. اما بعد از چند قدم که جلو رفتیم، فهمیدیم که هیکدوممون حتی یک ریال هم پیشمون نیست! پس یه تاکسی گرفتیم و رفتیم خونه محمدصدرا و پول برداشتیم و رفتیم شامی خوردیم و برگشتیم خانه!

 

از سمت چپ خودمون(!): من، محمدصدرا حیدری

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
امید ظریفی

نظرات (۱۰)

۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۰ AmirReza PoorAkhavan
ما که مرحله یکمون اصلن تو حالت استانداردی (حداقل واسه من) برگزار نشد!
البته یه خوبیش این بود که بچه‌های باحال حلی رو دیدم، دیدن بچه‌های حلی همیشه فوق‌العادس!
پاسخ:
چرا؟!
آخی (:
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۴ انجمن جلال آل احمد

سلام

خوشحالم که اینقدر پیگیر مطالب علمی و  امتحانات المپیادش هستید.

امیدوارم موفّق باشید.


+ با اینکه به خاطر مشغلۀ زیاد، به کمتر وبلاگی سر میزنم، امـّا گهگاه پیگیر مطالبتون هستم.

شاد باشید  و  موفّق...



پاسخ:
سلام...
ممنون آقا از سر زدنتون، زحمت کشیدید...

دعامون کنید که ان شاءالله ختم به خیر بشه این راه (:
شما هم موفق باشید...
مگه سما فیزیک نبودین؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نجوم هم کنارش هست!
خخخخ اگه یه ریال هم نبود چطور تاکسی گرفتین؟!!
پاسخ:
(:
خب گفتم که رفتیم خونه دوستم تا پول بگیریم! طبیعتن پول تاکسی رو هم با اون پولا حساب کردیم!
خب پس اون تاکسی نبوده.
دربست بوده.....

پاسخ:
یه جورایی!
ولی از نظر من هر دربستی تاکسیه ولی هر تاکسی ای دربست نیست (:
بستگی به تعریف شما از تاکسی داره!:))))))
پاسخ:
(:
امتحان امروز چه طور بود؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
یه امتحان کاملن استاندارد و خوب!
به نظرم بهترین مرحله 1 بود از 29 سال پیش تا حالا...
سلام
یکم نامناسب شرح حال نویسی میکنید!!
اما در کل جالبه که خاطراتتون رو مینویسید اما یه ذره(فقط یه ذره!)
خواننده رو درگیر کنید!
اما من موندم واسه چی دارم المپ میخونم...!
وقتی این .... هستند پس من چی؟
ان شا الله وقتی اسمم رو تو قبولی ها دیدم چون شیر ژیان(!) ادامه خواهم داد...
شاید هم باید بگم دیدار به قیامت...
کنکور هم گزینه خوبیه...ترازهایم هم بالاس...ان شاالله بالاخره یه راهی
واسه خودم پیدا خواهم کرد...
8ضمنا لطفا هدرتون رو تغییر بدین..(یا اصن قالبتون رو عوض کنید)
و ضمنا از کدهای جاوااسکریپت(بطور بسیار محدود)هم میتونید استفاده کنین
اگه علاقه داشتید PHPو #C هم یه مطالعه ای بکنید
میبینید...علاقه وافری به کامپوچ دارم.. ای خدا نجاتم بده...
یاعلی(ع)
پاسخ:
سلام...
1. ممنون! یعنی چی نامناسب مینویسم؟! در مورد درگیر کردن خواننده هم باید بگم که منظورتون رو نمیفهمم! چطور درگیرتون کنم؟! (;
2. طبیعتن هر کسی با عقل و منطق راه خودشو پیدا میکنه. ان شاءالله شما هم بهترین راه رو پیدا کنید!
+ ان شاءالله قبولم میشید.
3. در مورد قالب هم باید بگم که اتفاقن سادگی قالب های بیان زمین گیرم کرده! و این قالب بیشتر! باهاش احساس راحتی میکنم (:
4. اگه وقت شد!
5. :|
6. موفق باشی (;
سلام اون سوال عدسی توسوالای کوتاه پاسخ چرا20 میشه؟؟؟و اون سوال اونگ توی سوالای کوتاه پاسخ چه جوری حل میشه؟؟؟
پاسخ:
سلام...
پاسخنامه مرحله 1 امسال توی ایرانفو هست!
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۲۴ AmirReza PoorAkhavan
من نمی‌فهمم فاز این عمو بالایی ـه چیه!
آخه PHP و C# (مخصوصن C# که الآن فاسد شده) به چه درد یه المپیاد فیزیکی می‌خوره :-" ؟
فک کنم خودتم به این حرفش « :| » دادی دیگه؟
پاسخ:
آی نو یو نو (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">