امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

پارادوکس شیر

امروز توی مدرسه‌مون بین بچه‌ها شیر توزیع کردند. کار بسیار نیکویی که قابل تحسین است و کمک می‌کند به رشد و ترمیم و محافظت از استخوان‌هایمان(!)، ولی از تولیدکنندگانش درخواستی دارم مبنی بر اینکه یک مقدار آب آن را بیشتر کنند (: چون واقعن شیری که مزه‌ی آب ندهد که شیر نیست!

از این‌ها که بگذریم موضوع اصلی این است که بچه‌ها مانده بودند با این (آب)شیرها چه کنند! چرا؟! چون روی درش نوشته شده بود:

تولید: 94/11/6

انقضا: 94/11/5

یعنی امروز، پنجم بهمن، تاریخ انقضای شیر بود و از این جهت ما خوشحال بودیم، چون تاریخ انقضا آن نگذشته بود و از جهتی حیران چون شیر ما فردا تولید می‌شد! در این میان عده‌ای شیر را باز کردند و نوشیدند و عده‌ای هم متفکرانه به شیر خود زل زده بودند تا فردا تولید شود و آن را بنوشند.

اما من مانده بودم تنهای تنها! اگر شیر را می‌خوردم تا تاریخ انقضایش تمام نشود، پس چی رو ‌می‌خوردم؟! چیزی که تولید نشده؟! (: و اگر صبر می‌کردم تا تولید شود، آن وقت از تاریخ انقضایش می‌گذشت و برای بدن مضر بود! و این یعنی پارادوکس شیر...! حال به نظرتان لیلی زن بود یا مرد (:

 

پ.ن: تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل...

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
امید ظریفی

نظرات (۱۵)

خیلی عالی بود
به ما هم سر بزنید خوش حال میشیم
پاسخ:
(:
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۹ امیررضا شهابی
جالب بود :-)
پاسخ:
(:
بسم الله
سلام
یه سوال...انگیزه شما از نوشتن این مهم چی بود؟!
شما که المپیادی هستید مدرستون بهتون اجازه مرخصی میده؟
میگن خلاف قانونه! ولی یکاریش میگن میکنن....

پاسخ:
سلام...
این موضوع نمونه بسیار کوچکی ست از جامعه کنونی ما!
بله! فکر نمیکنم منافاتی با قانون داشته باشه. یعنی فکر نمیکنم اصلن قانونی در این مورد باشه...
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۲ ای نابود کننده ی سیاست های خصمانه ایالات متحده آمریکا...
ایهاالناس...
اینا شیر تاریخ مصرف گذشته و تولید نشده به ما دادند
من الآن میترسم به جای رشد استخوان دچار پوکی بشم 
یکی به من بگه من چی خوردم؟
این ظریفی هم کاری نمیکنه... کمک...
پاسخ:
یا حسین!
عباس جان به فکر خودت نیستی به فکر بقیه باش که باید اسمت رو بخونن (:
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۰ AmirReza PoorAkhavan
عجب داستانیه!
مدرسه‌ی ما تو این مورد کاملن منطقیه، چون ما اصن به تاریخ و این چیزا کاری نداریم اصن!
پاسخ:
شما قوی اید! (;
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۴ AmirReza PoorAkhavan
ما خاک پای شما ایم(الان وسط کانتستم! ببین چقد مهم بود جواب دادن بهت!)
پاسخ:
ببین ملت به چه درجه ای از شاخیت رسیدن که وسط کانتست به بقیه چیزا فکر میکنن و 1 ایران میشن (:
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۱ علیرضا توفیقی محمدی
دم سازنده‌ی شیر عه گرم! خیلی باهاش حال کردم! میخواسته شمارو الکی علاف کنه! xD

پاسخ:
نمیدونید تا چند روز درگیر هضم کردنش بودم! (:
پ.ن: اینم متن روی پاکتاست:
آفرین بر شما، صدآفرین بر شما!
"شما"ی اول: شیر مدرسه ایران
"شما"ی دوم: دوم شخص جمع!
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۷ علیرضا توفیقی محمدی
حالا بگذریم!

دیگه چه خبر؟
پاسخ:
سلامتی...
شنیدم شهر ریاضی اول شدید...
تبریک (:

پ.ن: مدرسه مارو جاگذاشت ):
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۰ علیرضا توفیقی محمدی
پاسخ پ.ن: :(
پاسخ:
:گریه و زجه زدن: !!!
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۰ علیرضا توفیقی محمدی
پاسخ خود پاسخ: ممنون! :heart:
پاسخ:
D:
شما واسه المپیاد اماده اید ؟؟؟؟؟؟؟من که در وانفسایی قرار گرفتم
پاسخ:
بدک نیست اوضاع!
استرس الکی نداشته باشید. یه مشت سوال میذارن جلومون میگن حل کنید دیگه. حالا یه مقداریشو میحلیم و یه مقداریشم نمیحلیم!
به همین راحتی (:
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۳ AmirReza PoorAkhavan
اگه این جوری باشه لاجرم امسال کامپیوتر باید ۲۰ تا طلا بده!
هر کسی واسه خودش ادعایی داره!
دو تا دومی می‌شناسم که ادعا دارن طلا۱ می‌شن :|
پاسخ:
فقط یه نفر امسال طلا1 میشه! آ*** (:
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۷ AmirReza PoorAkhavan
ببین ملت به چه درجه ای از شاخیت رسیدن که وسط کانتست به بقیه چیزا فکر میکنن و 1 ایران میشن (:
انصافن بجز کانتست دیو۲ی قبلی که به خاطر کمبود شرکت کننده (از مدال‌دارها فقط ۲ تا طلا و یکی از نقره ها شرکت کرده بودن) اونم با خوش شانسی اول شدم دیگه هیچ کانتستی رو تو سال جاری اول نشدم!(مراد اول ایرانه ها!!)
پاسخ:
در کل من به تو ایمان دارم!
ای ول قلم عالی ای دارید
طیب الله انفسکم
پاسخ:
ممنون (:
منم به ایمان ایمان دارم  x(
پاسخ:
جملت سنگین بود (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">