امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ

دومم هم تمام شد!

سلام...

خُب، مرحله دوم فیزیک سال دومم هم تمام شد و این آخرین امتحان المپیاد فیزیک من بود که دَرِش سال سومی نبودم!

امیدوارم هرکسی که زحمتشو کشیده، قبول شه! میدونم بیشتر از 40 نفر واقعن زحمت کشیدن اما بالاخره دنیا یه کم بی رحمه! چه میشه کرد...

اینم بگم که مرحله دوعمون (!) که تموم شد با لاری‌پور یه همبرگر حسابی هم زدیم! جاتون خالی...

 

بعد از خوردن همبرگر؛ در راه خانه...

داخل پل هواییِ روبه‌روی باشگاه دانش‌پژوهان!

سر آزمون اینقدر با موهام وَر رفتم که اینطوری شد...! 

 

پ.ن: خیلی خسته‌ام و بعد از آزمون تا خونه 4.2 کیلومتر پیاده‌روی کردم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۵
امید ظریفی

نظرات (۳)

امید وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
فقط خواص
از خرخونی لذت میبرن
من از خواص نبودم  خرخونی هم نکردم
به من تهمت با هوشی زدند،جهانم جهنم شد
تو فرار کن تا دیر نشده
پاسخ:
برای زیبا بودن زندگی نه نیازی به خواندن الاغ‌وار است و نه به فرار!
جهان هر کسی به شرط لذت بردن از آن، بهشت است...

+ اما نمیدونم از کجا این واژه نامناسب وارد گفتار روزانه ما شد...؟!
به قول یکی از معلمانمون: «الاغ اونیه که نمیخونه!»
البته دامنه این حرف همه‌گیر نیست! حداقل دور و بر ما درسته!
فتوشاپ گوشیت خیلی عالیه......
پاسخ:
نه فوتوشاپ نیست!
تنظیمش کردم خودش موقع گرفتن عکس، خود به خود آدم رو خوشگل میکنه...
وگرنه ما که پیر شدیم رفته!
D:    

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">