امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ

یزد سپید است؛ اگر و تنها اگر برف بیاید!

بالاخره بعد از مدّت زیادی انتظار، امسال هم چهره‌ی یزد سپید شد. خدا را شکر! همین یک بار هم برای ما کویرنشینان (نمیگویم "اهل کویر" چون من یزدی نیستم!) خوب است و مایه‌ی خوشحالی. برف تقریباً از ساعت 9 شب گذشته شروع به باریدن کرد و تا ساعت 11 صبحِ امروز هم مهمان ما بود و من هم با (سوءِ!) استفاده از این فرصت به عبارتی مدرسه را پیچاندم!

امیدوارم نعمت هم همراه برف به اینجا آمده باشد...

 

نمایی از برف دیشب

 

برف...

 

تازه امروز به این نکته پی بردم که شکل این کوه‌ها چقدر شبیه امواج دریاست!

 

برفِ یزد، بعد کمی آب شدن

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
امید ظریفی

نظرات (۳)

۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۶ فروهر وَ فرداد
به به
من مدت زیادی در یزد رفت و امود کرده بودم پارسال در یک برف زیاد صبحش از راه اهن به مقصدم یک عدد اژانس هم نبود...دلمان تنگ شده بود برای ان فضای کوه و ساکتش 
یزد شبیه یک سالن ارکست هست که منتظر تماشا چیست از بس که تصویرش از طبقات بالا خالی بنظر میرسد خانه های اجری زرد زرد که ادم را هم خسته میکنم هم یک جور درگیر سنت
پاسخ:
زیبا بود...
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۲ امیررضا پوراخوان
+تازه امروز به این نکته پی بردم که شکل این کوه‌ها چقدر شبیه امواج دریاست!
WOw
پاسخ:
O:
امسال بارو هم بزور اومد
پاسخ:
ای خدا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">