امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ب.ظ

گرفتن جایزه‌ی فن‌آموز مرا...

سلام...

همین چند لحظه پیش نتایج مسابقه اول فن‌آموز (ساخت کلیپ) اعلام شد و گروه ما (من و علی صادقی) جزء گروه‌های برتر شناخته شدیم و به احتمال زیاد (!) تا چندی دیگر جایزه‌مان که تبلت و وسایل ساخت زیبابین (+ عضویت در شاخه‌ی تلاشگر باشگاه فن‌آموز) است را تقدیمِ ما می‌کنند!

در زیر می‌توانید کلیپ گروه ما را ببینید. این که آزمایش رو اجرا میکنه خودم هستم.

 

کلیپ گروه ما، به نامِ "بریز، بریز دیگه!"

 

 

لیست گروه‌های برتر

 

پ.ن 1: این دیوونه بازی‌های توی کلیپ رو به بزرگی خودتون ببخشید...!

پ.ن 2: البته فکر کنم اگر که به عنوان گروه برتر انتخابمون کردند هم فقط به خاطر همین دیوونه بازی‌های من بوده!

پ.ن 3: برای شرکت در مسابقه دوم فن‌آموز (ساخت زیبابین) به سایت فن‌آموز مراجعه کنید.

پ.ن 4: دلیل کلیپ رو هم اگر که نفهمیدید، برید تحقیق کنید بفهمید! خیلی ساده است...


 

​بعداً نوشت: بالاخره جوایز ما بعد از 25 روز تاخیر به دستمان رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵
امید ظریفی

نظرات (۵)

۱۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۰ مهندس راد
سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۴ امیررضا پوراخوان
چقدر بعضی ها شاخن :-|
پاسخ:
D:
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۱ امیررضا پوراخوان
من این آزمایشو تو 6 سالگی انجام داده بودم :)
از D: به عنوان mark as read استفاده می کنی؟؟
پاسخ:
تقریباً...
اینم میتونه یکی از کاربردهای D: باشه!
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۷ امیررضا پوراخوان
متاسفانه این سایته که توش گفته زیبابین بسازین؛برای دیدنش به زیبا بین نیازه...
برای زیر 7 سال:
سایتشون طراح درستی نداشته
برای خودت:
میدونی که من developer هم هستما :))
پاسخ:
بالاخره همه که مثل شما developer نیستن...
در ضمن زیبابین باعث زیبا دیدن می‌شود نه بهتر دیدن!!! D:
اسم وبلاگ امید ضریفی هست ولی از اسم شما در لیست برندگان چیزی دیده نمیشه
پاسخ:
1. اسم وبلاگ «امید ظریفی» هست...
2. ردیف دَهُم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">