امید ظریفی

امید ظریفی
سَرگَشتِۀ مَحض‌ایم و دَرین وادیِ حِیرَت
عاقِل‌تَر اَز آن‌ایم کِه دیوانِه نَباشیم

حتا هنوز هم، هم‌چنان همین!
تا ببینیم خدا چی می‌خواد...
بایگانی
دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ

An Inrtoduction to Mechanics - Second Edition - 2014

سلام...

چندی پیش (پس از سالیانی دراز) ویرایش دوم کتاب "آشنایی با مکانیک" نوشته آقا کِلِپنِر (!) و کُلِنکو منتشر گردید.

 از ویژگی های اضافه شده به این کتاب تمارین و مثال های زیاد، حذف ایرادات علمی و تایپی نسخه ی قبلی، به روز رسانی کتاب مطابق با علم مکانیک روز و اضافه شدن قسمت جواب و راهنمایی برای سوالات آن است.

 

برای تهیه ی این کتاب می توانید از طریق یکی از راه های زیر اقدام نمایید:

1- (راه پیشنهادی) از این لینک کتاب را از قسمت فروش دانشگاه کمبریج به مبلغ 80 دلار خریداری نمایید!!!

2- (راه غیر پیشنهادی) در غیر این صورت می توانید از این لینک کتاب را دانلود نمایید!!!

3- (راه کلاً غیر پیشنهادی) در صورتی که نمی خواهید این کتاب را دانلود کنید، آن را به طور آنلاین از این لینک مطالعه کنید!!!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
امید ظریفی

نظرات (۶)

۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۵۳ صادق حبیبیان
راه غیر پیشنهادیت خیلی خوب بود
من پیشنهاد میکنم

پاسخ:
آقا مگه شما از حقوق ناشرین خبر نداری که از این کارا میکنی؟!
دمت گرم
خیلی آقایی امید جان عزیزی 
واقعا حالا دومی بااین معلومات ؟؟
من فکر کردم  مدال اورودی!!
پاسخ:
سلام...
خواهش میکنم...
فعلن که دومم! البته الآن دیگه سومی حساب میشم...
ولی اینقدر هم که میگید معلومات ندارم...
با توجه از شناختی که ازت دارم 
طلا یکی..........
فقط نمثدونستم اهل یزدی
پاسخ:
آقا دست بالای دست خیلی زیاده...
اهل یزد نیستم! یزد زندگی میکنیم...
اصالتن ماله آباده استان فارسم...
سلام
تو تالار گفتمان ایرانفو خیلی فعالی
پاسخ:
سلام...
اونجوری هم فعال نیستم نسبتن...

+ اگه خودتونو معرفی کنید خوشحال خواهم شد!
خب من معرفی هم کنم که نمیشناسید چه فایده ای داره  !!!

پاسخ:
من دیگه حرفی ندارم! (-:
البته شاید در آینده بشناسم...
چه قدر قشنگ از سایت و وبلاگ های بنام کپی میکنی و هیچ اسمی از مرجع هم نمیبری 😒😒😒یکم خجالت! 😑😑
پاسخ:
سلام...
اگر دقت کنید کپی کامل نبوده و تغییراتی داشته!
در ضمن این هم کتابی نبوده که فقط توی اون وبلاگ پیدا بشه! و فقط متن مطلب به دلیل جالب بودن انتخاب شده!
وبلاگ مرجع: فکر کنم radeb.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">